Saturday, January 10, 2009

KELAS MASAKAN

PERHATIAN!!!
Semua Ahli PPS


Kelas Masakan akan diadakan seperti berikut:

Tarikh: 18 Januari 2009 (Sabtu)
Masa: 2.oo petang
Tempat: Bangunan Seri PPS, Sembulan, Kota Kinabalu
Jenis Masakan: Satu Lauk dan Satu Kueh
Yuran: RM10.00

Sesiapa yang ingin menyertai kelas di atas sila hadirkan diri pada tarikh dan masa seperti yang tersebut di atas. Sebarang pertanyaan hubungi PPS.

Selain dari kelas masakan diadakan juga kelas Tarian setiap hari Jumaat jam 7 malam.
Bayaran Rm3.00. Tarian diajar oleh guru yang bertauliah dari Komplek Sukan. Tarian yang diajar dari Poco-poco hingga keline dance yang terkini. Sesiapa yang berminat boleh datang pada hari yang di berikut atau telephone no ini 0168382670 @ 272091.

3 comments:

NONG said...

Saya minat o tapi saya belum masuk ahli lagi...macam mana ah?

PPS said...

Kalau nong berminat datang saja sabtu nie kalau mahu terus jadi ahli boleh isi borang dan yuran tahunan RM5.00 saja.Selain dari kelas masakan ada juga kelas lain yang diadakan.......

NONG said...

saya minat juga..jauh ba saya ni dari Kota Marudu..Walau apapun saya akan usahakan juga.
TQ